Wednesday, November 2, 2011

Cinta Buku Buku


Assalamualaikum
Hmm , bulan oktober merupakan bulan yang paling susah untuk saya lalui . Kenapa ? Sebab kitorang exam hampir sebulan . Sebenarnya , bukan hampir tapi already sebulan , mungkin lebih kot . Selalu je kena tangguh . And yeah , esok saya tak periksa and again why ? sebab ade karnival pendidikan . Jadi sah-sah lah saya tak pegi sekolah . Malas ! Better duduk rumah .

Untuk final exam ni , saya study macam nak gila . Saya korbankan masa tidur saya dengan study . Masa saya mengantuk saya study , saya tak mengantuk pun saya study . Almost 24/7 saya penuhkan dengan study . Kadang-kadang tu saya tidur 2 jam je sehari .Tapi , saya tak expect much for my result . Tapi saya doa saya dapat yang terbaik bersesuaian dengan usaha saya . Saya doa untuk kawan-kawan saya . Untuk semua . Barulah tak selfish namanya , kan ?

Hmm ,kadang-kadang kita terfikir , hidup ni susah sangat . Banyak masalah . Tapi kita lupa yang ada yang lagi berat masalahnya daripada kita . Saya harap beban mereka diringankan . Saya tak sanggup tengok kawan-kawan saya susah . Yang mampu saya beri hanyalah doa . Itu sahaja . Semoga Allah memberi yang terbaik kepada mereka . Amin .

Sebelum saya lupa , meet my new bias . Drumroll please ! Tadaaa~! Mario Maurer , a Thailand actor . Sorry , gambar ni terlalu besar untuk tatapan umum . But , nevermind :D

Note : Saya tak pernah rasa Form 4 itu adalah honeymoon . Tahun ini adalah lebih sukar berbanding PMR . Trust me !

2 comments:

Syirain Hujan said...

Dear Anis,

Jangan pindah. ='((

anis syakirah said...

Dear Syirain Hujan ,
Kita tunggu dan lihat .

Post a Comment